Splošni pogoji spletne trgovine bio-max.si temeljijo na Zakonu o varstvu potrošnikov in Zakonu o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
S spletno trgovino bio-max.si upravlja podjetje Agencija Kocka Prima d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja definirajo delovanje spletne trgovine bio-max.si, pravice uporabnika-kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Podjetje bo kupcu zagotovilo tudi:
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta-interneta se ponudba artiklov spreminja pogosto in hitro.
Cene:
Obrazložitev različnih cen:
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in bo kupcu na njegovo željo posredovana po elektronski pošti. Kupec svojo željo po dostopu do arhivirane kupoprodajne pogodbe pošlje po e-pošti: info@bio-max.si.
Do svoje kupoprodajne pogodbe pa kupec lahko vselej dostopi tudi sam preko povezave, ki mu je bila poslana ob naročilu.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kljub stalnim naporom, zagotoviti za kupca ažurne in točne podatke, se lahko dogodi, da je podatek o ceni napačen. V takem primeru, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. To velja tudi v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Vaše naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupci, ki sklenejo kupoprodajno pogodbo-nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v petnajstih dneh od prevzema blaga na naslov info@bio-max.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop (15 dni), se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe s sporočilom na info@bio-max.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v 30 dneh po sporočilu. Ponudnik bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu v treh dneh po prejemu vrnjenega blaga. V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Tudi če blaga ni uporabljal, mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Stroške vračila blaga plača kupec.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna samo, če kupec upošteva navodila na garancijskem listu. Za uveljavitev garancije je obvezna tudi predložitev računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih.
Ponudnik bo blago dostavil v najkrajšem možnem roku. Blago, ki je na skladišču, bo ponudnik največkrat oddal na pošto že isti ali naslednji delovni dan. V primeru, da je blago na skladišču dobavitelja, pa boste o času dobave obveščeni.
Pošiljke bodo do kupca dostavljene preko Pošte Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico dostaviti blago tudi na drug način, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.
Ponudnik se zavezuje, da ne bo zbiral in hranil osebnih podatkov kupcev. Osebne podatke bo ponudnik uporabil zgolj v namen nakupa blaga. Po nakupu se vsi osebni podatki kupca trajno izbrišejo.
Ponudnik bo z uporabnikom komuniciral s pomočjo komunikacije na daljavo razen, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Ponudnik se ves čas trudi, da so vsi podatki na spletni strani pravilni in ažurni. Zaradi sodelovanja z več dobavitelji in hitrim spreminjanjem vseh vrst podatkov o artiklih, lahko pride do neažurnosti kakšnega od podatkov ali pa do nenamerne napake. V primeru, da pride do takega dogodka, bo ponudnik o tem kupca obvestil in mu omogočil odstop od pogodbe. Prav tako pa lahko v takšnem primeru odstopi od pogodbe tudi ponudnik in o tem obvesti kupca. To velja tudi v primeru očitne napake v ceni ali dobavnih pogojih, ko v primeru, da bi ponudnik vedel za napako, ne bi potrdil ali sklenil pogodbe.
Fotografije na spletni strani vedno poizkušajo kar najbolje in verodostojno predstaviti artikel, ki je v prodaji. Kljub vsemu so fotografije samo simbolične. Nikoli artikli ne vsebujejo dekoracij, ki so prisotni na simboličnih fotografijah, ampak se prodajajo samostojno.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni brez prehodnega obvestila potrošnika.